Kızlar merhaba, bu sene için Tahir beyle doğum ücreti konuşan var mı aranızda? Henüz bilgi verilmedi bana da merak ediyorum kendisi Çınarlı hastanesiyle anlasmalı oldugu icin dogumu orda yaptırınca ek ücret alıyor sanırım. Doğum ücreti icin bilgi almış olab var mı aranızda 😊