izemmohamed Bebek arabası alacağım fakat kafam çok karışık. Kaliteli bir şey olsun istiyorum. Stokke marka bir bebek arabası beğendim fakat fiyatı çok yüksek. Önerebileceğiniz bebek arabaları var mı?
Deletedmom_29 izemmohamed Stokke güzel , kullanışlı ama 15bin çok fazla 😔 Elelebabay allroad modelindne yana kullandım şansımı bir bakın derim
minikportakal izemmohamed huggy egg 6 in1 kesinlikle bugün. Geldi o kadar kaliteli rahat ki arkadaşım da aldı çok memnun hepsi burada da 6 bin şuan
Sweetbabyy izemmohamed Bende öyle arıyordum chicco kwik model aldım hem 4 yaşa kadar kullanılıyor hem hafif oto koltukta oluyor
Sibeltug Ben prego escalade modelini aldım henüz kullanmadık ama kalitesi, kapanıp açılması, pusetinin otokoltuk olması özellikleri gayet güzel fikir olsun belki bakarsınız.
ZEYNEP2025 Deva22 canyon modelinide ben aldim nette 3.500 magazada 1.799 tl . Surusu iyi hemde pusetiyle birlikte satiliyor oldukca uygun .
Ikigozumuncicegiii izemmohamed bende kanz x go plus beğendim Hem port bebesiyle tek elle katlanıyor hem puest uyumlu gorseli de bastonlara göre şık ama fiyatı pahalı 7-8 bı lerde 😕 Aynı özelliklere sahip alternatif arıyorum ama henüz bulamadım
minikportakal Passion_ daha doğurmadım ama puseti falan güzel geniş biraz agrı bi araba travel olmasından kaynaklı ama arkadaşım şuan 7 aylık bebeği kullanıyor çok memnun oda aynısından almıştı ağır olması benim için sorun değil kolay gidiyor çünkü kaldırmıcam sonuçta asansörlü ev o yüzden 360 derece dönme özelliği falan var tekerleklerin büyük olması avantaj dönüşler falan rahat oluyor denedik evde