Leselis kanama olduğu için diğerleri de yakar gibi, bilemedim ki ben Johnson baby sürüyorum ama kanama falan yok. Bi tanıdığım da ayakta ki topuk yaralarına hiç bi krem fayda etmediği için margarin sürüyordu, ve iyi geldiğini söylüyordu. İstersen sende bi dene.