Hzn53 🤣😂😂 güldüğüme bakma seni o kadar iyi anlıyorum ki bende ilk gebeliğimde annemlere gitmiştik biz almanyada yaşıyoruz 6 senedir ve eşimle beraber annemlere gittik. Tabi onlar başka şehirde biz başka şehirde yaşıyoruz. Neyse gittik eşim benle bir kaç gün kaldı sonra eve dönmesi gerekiyordu çalıştığı için, bende iki haftada daha annemde kaldım ama o gün onu kapıda uğurlarken danki onu bir daha hiç görmicek mişim gibi ve Allah korusunun sanki ölmüş gibi ağlamaya başladım. Tabi onu uğurlarken hıçkıra hıçkıra ağlamamak için kendimi zor tuttum amq eve girdim kız kardeşimin odasına gittin yatağa uzanıp pencereye bakıp bi güzel ağlamaya başladım sonra annem geldi noldu dedi bende (eşimin adı Kerim) Kerim eve gitti Anneğğğğğ diye ağlamaya başladım 😂😂😂. Annem bi güzel bana güldü sonra kız kardeşim geldi noldu buna dedi Kıcası gitti buda hormonlardan dolayı çocuk gibi zırlıyor diyip gülmeye başladı ikisi. Şimdi ikinciye hamileyim ve o günü hatırladıkça utanıyorum nedense 😂😂😂😂