Gokce_21 Merhabalar bebeği 3-4aylık olupta tekrar hamıle kalan var mı? Sezeryan dikişerinizde agrı acı hissettiniz mi?
Kbr-2 Gokce_21 kızım 15 aylık ve haftaya doğuruyorum inşallah 37 haftadayım çok şükür sezeryan yerimde ağrım yok ama bel ağrılarım oluyor