Muko 39+6 haftalık oldum yine bugun çatı muanem oldu sancım vardı çok yalancı sancıymış. Herkes abartılıyor çatı muanesi zor değil diye yazıyorlar burada. Kimseyi korkutmak istemyorum ama benimki çok çok kötü geçiyor herşey müsait ama sen kasıyorsun kendini bebeğin kafasna zarar verirsn gel sezeryanla alalım diyor doktor başka doktorada gttim oda öyle ddi bugun. Ne yapıcağımı bilmyorum normal dogurmak istıyorum ama bu çatı beni çok zorluyor. Ne yapmalıym.