Prensinannesi aa tabii onu sormadım dimi☺ Olsun sitelerde uygulamalarda hep 2 kg civarı diyolar o hafta için, bi dahaki ay daha çok alır belki, ben şuan 37 uim 3 kg olmuş kızım dr. çok ir bi bebek olmiycak dedi ama ortalama hep bu kg çıkıyo internete yazdığımda