Ben kullanıyorum . Çok güzel nemlendiriyor ama ilk 3 gün süt gelmediği için bebeğim emdikçe yara oldu . Doktorumun önerdiği kremle destekledim agrım geçti . Bir de benim meme ucum içine çökerdi . O çok güzel çıkartıyor . Onun sayesine bebeğim hemen kavradı ☺️