Kzlar 29+3olduk spot idararm 487 cıktı sonucumu doktra gönderdik. Biraz önce yazdı ben çok endişelendm korkyorum düşünmekden basıma agrılar girdi. 3 gün boyunca 4 kez tansiyonunu ölç sonucunu bna at dedi. 14.9 olunca acile gt hemn dedi. Tasnyonunn normal ilerlerse takip edip bekleriz dedi. Tansyon aletim yoktu yarn ilk işimiz almak olucak. Nelere dıkkat etmeliyim bn bol suda içiyorum tuzu tamamen kesmem lazım artk galiba