mrvcl9 Kızlar doğuma giriyorum önümüzdeki perşembe ama ben de hiç heyecan korku falan birşey yok bu normal mi anormal mi anlamadım normalde çok heyecanlı panikli biriyim bu şekilde doğuma giren oldu mu kendimden korkuyorum heyecan falan olmadığı için 😆😆
Gizemin-minnakI @mrvcl9 yarın doğumum var inşallah . Heyecanlıyım. Korkum yok hiç . Heyecanda bugün oldu daha 😂