annesinin_beybisi Htc_31 arkadaşımın 2 kızı var ikisinde de tuttugunu söyledi bizim daha belli değil 7 haftalığız kız çıkıyor 😌
Eymensmom35 Htc_31 Çin takvimine göre hamile kalmadım ama cinsiyet öğrenmek için bakmıstım doğru çıkmıştı şimdide 6 haftalık hamileyim kız diyor hadi insallah rabbim gönlümüze göre versin eli ayağı düzgün olsun cinsiyetin de önemi yok ♥️🙏
Askiletotomsu annesinin_beybisi sende mi Kasım gebeliği ? Gerçi yaştan ötürü de farkli çıkabilir aralik gebesisindir ama aynı yaşta değilizdir 😅 olabilir
Htc_31 Eymensmom35 tabiki canım önce sağlıklı sıhhatli olsunda rabbim gönlünüze göre versin sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
Fatmapekesen Bende de erkek çıkıyor 10 haftalığım bakalim ne cikicak öğrenince yazicam iki kızım var 🎈🍀
Eminedmr Htc_31 🖐️ bı kaç kez yaptım erkek çıktı bide bıçak makas testi yaptı kaynanamlar ondada erkek çıktı sonuç erkek