Merhaba arkadaşlar size danışmak istiyorum bu ayın 3 ünde reglim bitti 4 ünde ilişkiye girdik 12 si yumurtlamamdı öncesi ve sonra yine ilişkiye girdik reglime 10 gün var son 5 gündür aşırı uyuma isteği halsizlik , koku hassasiyeti (yemek kokusuna karşı) ve sol kasıkta ağrı var.. sizce hamile olma ihtimalim var mı? Reglime 10 gün var belirtiler için çok mu erken? Yoksa beta baktırsam çıkar mı lütfen bilgi paylaşın daha önce heveslendim negatiftim ama belirtiler ilk defa böyle sizce hamile miyim? Teste ne zaman gitmeliyim?