Ayserdemce Shyl Esentepe de somamar var bkm nin arasındaki sokakta ben oraya yaptırdım hem diğerlerine göre uygundu hemde doktordan da memnun kaldık tavsiye ederim uzak değilseniz
Babydream Shyl daha gitmedim aynı postu 1 hafta önce ben açmıştım 18 Haftamdayım 21. Haftada gidicem araştırlarım sonucu ahmet yılmaz dite bir doktor buldum inst. Baktım çok iyi bir doktora benziyor ultrasonu falan da çok iyi gibi duruyor😊
Barisinannesi Shyl ben de sonomar da cekildim bi ara jimerde perinatolojide cektirmeyi dusundum ama sonra vazgectim o 800 du sonomarda 400 saglikciya da indirimle 350 ye cekildik fzt oldugumu soylemem yeterli oldu sohbet arasinda lafi gecti sadece herhangi bir kart vs istemeden direk indirim yapmislardi
nevaaa Sonomarda 400 tlydi. Sağlıkçıya da indirmliydi hatta 350ye çektirmiştik biz 30 kasımda. Doktor da baya ayrıntılı baktı özellikle kalbine. Her odacığını ayrı ayrı dinledi, uzun uzun inceledi
Aseless Shyl temmuz ayında perinatoloji bölümü Kaan Pakay’a yaptırmıştım MHRS den kolaylıkla randevu almıştım ama şuan var mıdır bilmiyorum. Genelde çok yoğun bir doktor tabi özel hastaneler gibi yarım saat 45 dk ilgilenemiyor ama bütün detayına bakıyor
Kubrailkan Sonomarda aralık ayında 400 TL’ye gittik her şeye anlatarak baktılar ,2 kez kontrol edildi ve renkli fotoğraf verdi hatta fotoğrafı biz seçtik 🥰🙏