Bahar3434 Kızlar 39+1 haftalığız 4 gündür inanılmaz sol kalçamda ağrıyor. Duvarlara tutunarak yürüyorum. Ne yapmalıyım var mı fikri olan??
Rzgr Bahar3434 37. Haftadayım sağ kalça ağrısından yürüyemiyorum, doktorum bebeğin kemikli olduğunu yapacak bir şey olmadığını söyledi. Dinlenince geçiyor, çok ayakta durmamaya çalışıyorum 🤷🏼♀️
MehtapKB Bahar3434 bende de azıcık bi yürüyüş yapsam hemen başlıyor,insanlar nasıl günlük 1-2 saat yürüyor anlamıyorum,az önce 15 dk yürüdüm eve zor geldim,37. Haftanın içindeyim ben de ,erken doğacak diye korkuyorum
Caglaaa Bahar3434 hadi sizin son haftalar ben 15 haftadayım yürüyemiyorum oturamıyorum doktor normal diyor cıldırıyorum
Bahar3434 Rzgr dinlenince geçmesi harika ama ben dinlensem de geçmedi. Evin içinde bile dolasamiyorum:(
Rzgr Bahar3434 bebek genişletiyor aşağı indikçe , son haftalardayız biraz daha dinlenmek gerekiyor galiba, allah şifa versin 🙏🏻
Bahar3434 MehtapKB doktora gittik dün bana daha beklersin dedi 39. Hafta dayım. Korkmayın olmaz inş erken dogum
Bahar3434 Nuraypazarlioglu benim en başından beri de kaşık ağrılarım vardı hep ağrılı geçti hamileligim😂ama kalça ağrısı çok kötü bisi allah kimseye vermesin
Rzgr Caglaaa hamilelikle birlikte kaslarımız gevşiyormuş kemiklerimiz açılıyormuş başlarda da olmuştu bir müddet sonra geçiyor merak etme 🙏🏻
Bahar3434 Caglaaa benim hep ağrılı geçti doktor hep normal diyor zaten. En güzeli normal şartlar müsaitse tabi bende normal istiyorum
Cancancan Bahar3434 bende senden iki gün ilerdeyim aynen hiç yürüyemiyordum oturamıyordum iki gün önce bi anda kendiliğinden geçti 😅 doğum yaklaşınca bebek kanala inince geçiyormuş
Tutunil Bende de kızlar yürümek oturmak sıkıntı değil... yatarken dönmek,,, ve kalktığımda yere basmak penguen 🐧 gibiyim 🤣🤣
Brcntyfr Bahar3434 o agri icin magnezyum vermesi gerekiyor sor bi doktoruna bide gunde 1 tane sade soda ic.
Bahar3434 Brcntyfr magnezyum en başta verdi doktor ama ben içemiyorum:( soda günde 2 tane tüketiyorum