Sehererol Kzilar bebeğim 2 ay 9 günlük dört beş günde bir kaka yapıyo sizde de oldj mu böyle bir durum bilgisi olan var mı acaba
mrs_elisah Sehererol 1 kere 2 kere tamam da sürekli böyleyse doktora götürün mutlaka. Yazık çocuğa nasıl acı çekiyordur onun sancısıyla uğraşıyordur. Biz bile gidemezsek mahvoluyoruz
mrs_elisah Bence doktora götür. Benim bebeğimde de aynı sorun olmuştu doktor mamasına hakiki zeytinyağı koydurmuştu. Her gün belli bir miktar söylemişti (siz doktora danışmadan yapmayın) O yüzden bence mutlaka doktora götür canım.