Ayseoztrk Kızlar 26 haftalık hamileyim bir iki gündür çamaşırımda hafif bir ıslaklık oluyordu çok üzerinde durmadım sıcaktandır filan dedim günlük ped koydum fakat bugün ıslaklık pedinde dışına çıkmış , bayram arası girdi doktorum da yok. Başına böyle bir şey gelen var mı normal midir ? Ne olur akıl verin
Neroizm Ayseoztrk eger kokusuz ve renksizse normal. İdrarinizla veya akintiyla 3 saatte bir amniyon siviniz disari atiliyor ve yeniliyor. Vucudumuzdan sivi cikisi normal bu yuzden. Rengi degisirse doktorunuza gorunun ama mutlaka.
Sevil34 Ayseoztrk bende sürekli oluyor bende bebeğin suyu mu sızıyor falan diye korkuyordum doktorum suyunun iyi olduğunu sık sık idrara çıktığım için aktığını söylemişti
Gubse82 Ayseoztrk eczaneye gitsşn eşin amiyo sıvısı testi pedi var..eğer amiyo sıvısı ise renk mora dönüyor diye biliyorum üstünde yazar canım. Benimde o dönemde inanılmaz akıntım vardı bende çok korkmuştum doktorum hiç bişey yok demişti ama olabilir ihmal etme
deletedmom209 Ayseoztrk eczanelerde amniyotik pedler varmış eşine söyle nöbetçi bi eczaneden alsın istersen suyuna bak
Ayseoztrk Sevil34 Sevil34 en son 2 hafta önce girmiştim doktora suyu iyi demişti ama korkuyorum şimdi de
Ayseoztrk Gubse82 eğer öyle bir ped varsa hemen alırım bugün çok korkuyorum suyu azalıyordur filan diye
Neroizm Ayseoztrk yani burada sadece kulottan tasan bir akintidan soz ediyorsak sikinti yoktur. Ama surekli damla damla akiyorsa, bardak dolduracak kadar yogunsa o zaman doktora gorunun ben sadece 1 ped dolduracak kadar geliyor gibi anladim.
Neroizm Ayseoztrk o kadardan bir sey olmaz sakin olun. Bazi kadinlarin koca bir pedi dolduracak kadar akintisi olabilir. Hamileligin her doneminde akinti normal bir sey.
Ayseoztrk Neroizm içimi rahatlattın arkadaşım Allah razı olsun ilk hamileliğim endişe ediyorum her şeyden
EsraKymen Korkma o sıvının fazlasını atıo çok nırmal benden de gelio hep ıslak çok az sorun yapmadım ama koyu renk ve kokuluysa doktoruna söle mutlaka ben öle biliorum☺️
Ayseoztrk EsraKymen koyu renk değil çok şükür 🙏. Doktor iki hafta önce baktığında suyun gayet iyi demişti inşallah dediğiniz gibidir. Çok teşekkür ederim