Elf_28_34 benim 200-300-400 oluyordu. Laboratuvar titreleri bazen ölçemeyip sadece high diye raporluyordu. Mide bulantısı yaptığı için dostinex kullanamadım. Benim prolaktim yüksekliğim hipofiz bezindeki bir adenoma bağlıydı fakat boyutu büyük olmadığı için ameliyatlık değildi. Çok uzun süredir hayatımı böyle devam ettirdim. Prolaktinin bana hiç bir etkisi olmadı, memeden süt gelmesi polikistik over tüylenme hiç bişey yaşamadım. Şu an 22 haftalık hiç tedavisiz gebeyim 🤰🏼 Tek kötü yanı memeler çok çabuk büyüyor 🤦🏼♀️