Kya11 Merhaba ben yorumunuzu görünce yazmak istedim, Ahmet beye bende gittim iki sefer ikisinde de hiç memnun ayrılmadım memnun olan da pek duymadım, başka doktorlara da gittim medilife da bedia zeynep hanım ve akşam doktoru ali bey çok iyi onları denemenizi tavsiye ederim selda hanımın da seveni çok var ama hem randevu bulmak çok zor hemde çok burnu havada bence 😬