Merhaba 93 kilo ile hamile kaldım.Şuan 20. haftadayım.94,5 kiloyum.Kontrollü gitmeye gayret ediyorum.Yalnız şöyle bebek hareketlerini sadece düz yatarken hissediyorum.Oda küçük böyle pıt pıt diye bitiyor 😅Kilolu olan bayanlar sizce ne zaman gün içinde otururken falan hissetmeye başlarım. ?