Kızlar daha önce yazmıştım amh çok düşük benim . Bugün doktora gittik eşimle . Doktor benim yumurtalarımı ve rahmimi çok beğendi dedi ki senin bu zamana kadar nasıl olmadı normal yolla o kadar güzel ki dedi . Sonra eşimin sperm testini görünce işte bu yüzden olmamış dedi . Eşimden sperm DNA istedi ve sizin normal yolla da olurmuş dedi kaliteli olsaydı . Sonra eşime de takviye kullan dedi belkide normal yolla olur deneriz olmazsa tüp bebek yapıcaz dedi . Çok mutluyum . Yasemin çekmeze gittim burda biri önermişti o kadar tatlı ki❤️