Kızlar bugün sağlık ocağına gittim, benim gittiğim kliniğin sgk ile anlaşması olmadığından gebelik resmi olarak gözükmüyordu, onu yaptırdım, 20-30 hafta aralığında tetanoz olmalısınız dedi, yani olursam iyi olurmuş, ama yine de doktorunuza sorun dedi, doktorum da öneriyorum olabilirsin, bebek için de bağışıklık olur dedi. Siz yaptırdınız mı bu aşıyı? Yararı nedir?