ArelinAnnesi01 Cubuk ablamda 36 da doğum yaptı çok şükür bi sıkıntı olmadı. Sizde de çıkmaz Allah’ın izniyle 🤲🏻😊
3mlek2bebkannesi Cubuk oğlum 36+4 doğdu sancı durmadı hiç bir şekilde bekleyince kalbi yavaşladı o yüzden doktor beklemez buda dedi birde 2 hafta gerilik var riske atmayalım 36 hafta dolduğu zamn alalım dedi tansiyon riski bende de var