tugbakya Merhaba anneler 🌸 kızım insallah Haziran başında doğacak. Yenidogan ince uzun kollu takımlar ya da tulumlar aldım. En azından 2. Ayına kadar bu şekilde mi giydirilir? Birde içine kısa kollu, uzun kollu ya da sıfır kol zıbın hangisini giydirmem gerekir? Kafam karışık 🤭 ilk gebeliğim yardımcı olur musunuz? 🙏
Nnur1 tugbakya bu yaşadığınız bölgenin sıcaklığına göre değişir. Ben İstanbul’da yaşıyorum, ilk bebeğimde Ağustos’ta doğum yaptım. Hava sıcaklığı 30-34 derecelerde ve aşırı nemliydi. sıfır kollu zıbın giydiriyordum. Onda bile ter döküyordu.
Brokoli tugbakya kizim haziranda dogdu. kolsuz citcitli uzerine butun tulum giydirdim. birkac gun sonra daha rahatladim, baktim ben kendim sortla tisortleyim, uzun tulum da bi daha giydirmedim, kolu bacagi acik gezdirdim
Seldaapk tugbakya çocuk doktorumun bana söylediği yeni doğan çocukları kendinizden bir kat fazla giydirin.yani sen tek tsort giyiyorsan çocuğa atlet ve zıbın giydirmelisin.ben kızımı Şubat’ta dogurmustum çocuk üşür diye kaloriferli evde kat kat giydirmistik yeni doğanlar üşür hurafesiyle kızım 17 günlükken yoğun bakıma alındı sıvı kaybından meğer çocuğun içtiği süt ter oluyormuş.doktor çok kızmıştı o zaman ayaklarını sıcak tutacaksın diye.simdi nasipse temmuzda doğum yapacağım ince uzun kollu bir zıbın ve çit çitli bady şeklinde giydirecegim ilk günler sonra hava sıcaklığına göre hareket edeceğim
Serapcemre tugbakya yok canm sıfır kollu ya da ipli cocugu isilik mi edelim bacım🙃bir de ince kundağa sarcam tamam
Ysgl26 Bebekler üşür diye korkuyoruz ama aksine bizim düşündüğümüz gibi üşümüyorlarmış. Yazın da sıkı sıkı giydirmemek lazımmış. Sadece banyodan sonra ve odauı havalandırırken dikkat etmek lazımmış. Onun dışında terleyip üşütmesi daha sakıncalı.Ama ana yüreği işte daha doğmamış yavrularımızı üşütmeme derdine düştük :)
Serapcemre Ysgl26 ama canm soguk yer de oturuyorsa mecbur mersinde olsa sadece zıbınla durmalı ama soguk memlekettte skntı🙃
Ysgl26 Serapcemre tabi yaşanılan yere göre değişir ama antalyanın temmuzunda çocuğa kalın kalın giysiler giydirenler gördüm :) isilik oluuo yavrucaklar
Ysgl26 Serapcemre eskişehirde yaşıyorum ben mesela. Temmuzun sonunda yaz bitiyo. Serin olur hep hava akşamları zaten. O yüzden ben kısa kollu zıbının üstüne ince yazlık bi tulum giydiririm yine de.