Kbra00 folik asit bir B grubu vitaminidir ve vucutta depolanmaz, yesil sebzelerden de aliyoruz gun icinde ama cok az miktarda. Gorevi beyin ve sinir gelisimine yardimci olmaktir. Gebe kalmanizi kolaylastirmaz ya da gebe kalmanizi saglamaz ama eger gebe kalirsaniz erken donemde hemen ogrenemediginiz icin gebelik oncesi baslamis olmak soyle bir yarar saglar bizim farkedemedigimiz susam kadar olan bebegin erken donemdeki gelisimine katki saglar. Kullanmazsak bebek gelismez mi? Tabiki gelisir, fakat daha kolay gelismesine beyin gelisiminin daha kolay ve hizli tamamlanmasina katki saglar. O yuzden gebelik planliyorsaniz mutlaka kullanin, ben 6 ay kullandim gebe kalana kadar, gebe kaldiktan sonra da devam ediyorsunuz zaten kullanmaya, uzun vade kullaniminin hicbir zarari yok size ya da bebeginize cunku fazlasi vucutta depolanmiyor.