Bi doktora gidin bence. Bende ilk haftalarda yaşadım ( yerleşme kanaması da yaşadım) rahmimde kanama vardı kese etrafında felan değildi ama. İğne felan vuruldum geçti fitil kullanıyprum iyiyiz şuan Allaha şükür. Ben en ufak lekenmede acile gidiyordum. Yerleşme kanaması ile birlikte 3 kere kanama yaşadım çok az ufak lekerdi ama gittim.