Eda122 Kizlarr adete 4 gun var az once test yaptim pozitif ciktii amaaa dunden beri cok cok az kahvemsi leke geliyorr kimyasalmidir diye korkuyorum. Ne zaman kan vermeliyimm
qmz20f05 Eda122 bence sorun yok yerleşmeden dolayı öyledir bılmıyorum emın degılım ama burda cok gördüm yerleşme dıye