Buketylz944 Doğum belirtileriniz nelerdi kızlar ayağa kalktıkça bi batma hissi oluyor saniyelik bi ağrı elektrik veriliyor gibi doğum belirtisi midir kızım da çok hareketli hiç durmuyor 😖
Ikicocukluana Buketylz944 benimde aynı 37+2 sanırım sancılar dan dolayı canım iki defa nst ye girdim sancılar başlamıştı ama sık olmadığı için yalancı sancı diyorlar
belguzar_123 Buketylz944 benim 36 dan beri nstde hafif sancılarım var normal doğumdanda çok korkuyorum aslında ama beklemedeyiz bakalım kızımla bugün çatı muayenesi oldum doktor gayet normal dedi bekliycez doğumu dedi aşırı akıntım oluyor ve kızımda hiç durmuyor
Buketylz944 Ikicocukluana cumartesi gideceğim inşallah 🙏 ilk gebeliğim şimdilik herşey normal ilerliyor normal doğum olabilir dedi doktorum beklemedeyiz
Buketylz944 belguzar_123 ah bende bendee ilk gebeliğim ve normal diyor doktorum aksi birşey olursa müdahale ederim belirleyeceğiz diyor hiç tercih sormuyor napıcam bilmiyorum korkuyorum
Ikicocukluana Buketylz944 maşallah canım inşallah herşey gönlünce olur benim ikinci doğumum o yüzden sezaryan olacak 🙏
belguzar_123 Buketylz944 bendede tam aksi doktorum tercihimi soruyor ama normalide tavsiye ederim diyor eşim annem felanda dene diyor napicam bilmiyorum Rabbim sağ salim kavuştursun hepimizi ❤️