Arkadaşlar devam eden gebeligim ne yazik ki 9 haftalikta düşükle sonuçlandi, tekrar gebelik düşünüyoruz ancak ilk gebeliğim ortalama 1 yil deneme sonrası oldugu için tkr bu uzun süre korkutuyor beni, bu şekilde süreç yaşayıp düşük
sonrası 2. Gebeliğin hemen yaşayan var mı aranizda