Fenogretmeni ben Gazi hastahanesinde Merih hocaya takipliyim erken haftaysanız randevu alabilirseniz sizi kabul eder hafta ilerleyince almıyorlar diye biliyorum. Memnunum çok kaliteli bi profesör 263 TL her muayene gidişinde alıyo ve sürekli randevu aramak zorunda değilsiniz her gittiğinizde sekreterlikten yazdırıp çok rahat kontrolünüzü olursunuz