Yavrukaplan Merhaba güzel anneler. Son adet tarihime göre dört haftalık hamileyim beta hcg 130 normal mi?
Uysll Yavrukaplan beta değeri herkes de bir çıkmaz arkadaşımın 6 haftalıkken değeri 10 bin iken benim 23 bindi artışını takip etmen lazım iki güne bir
Deletedmom_7 Yavrukaplan önemli olan kaç olduğu değil 2 günde ne kadar arttığı. İki günde iki katı artıyorsa sorun yok.
Yavrukaplan Ahsen34 karşılaştırma babında değil de hani şu haftada şu kadar olur diye bir şey var mı diye merak ettim son adet tarihine göre hesaplanıyor ya kafam karışıyor 🙈
Yavrukaplan Uysll karşılaştırma babında değil de hani şu haftada şu kadar olur diye bir şey var mı diye merak ettim son adet tarihine göre hesaplanıyor ya kafam karışıyor 🙈
ipekveatlas hic kimsenin aynı olmaz karşılaştırma canın sıkılmasın bak arkadaşın 23 binmis benim 1419du
Yavrukaplan ipekveatlas karşılaştırma babında değil de hani şu haftada şu kadar olur diye bir şey var mı diye merak ettim son adet tarihine göre hesaplanıyor ya kafam karışıyor 🙈
Ahsen34 Yavrukaplan yok canım olmuyor ınan. Hepsınde farklı. Kaç hafta olduğunun beta ıle ılgısı yok. Bas popo ölçümü ıle bellı oluyor. Döllenme herkeste farklı olduğu için
1mercimek_annesi Yavrukaplan canım geç döllenme de olabiliyor benim öyle olmuştu 7 hafta olmam gerekirken 5 haftalık demişti doktor adete göre olmuyormuş herkeste