Kızlar ikili testim düşük risk çıkmış ti 1518/1 perinatoloğa gitmiştim 15. Haftada bir sıkıntı görmemiş tim bu gün tekrar ayrintiliya çağırdı gittim ölçümler vs organlarda falan hiç bir sıkıntı görmedi herhangi bir sıkıntı görünmüyor dedi ama kesin kesin sonuç istersen amniyosentez yada fetal DNA dedi sizce yaptirsammi çok kararsızım ultrasonda da iyi çıktı ama