Kubra-5 Kızlar 32. Haftada alınan rapor tam 32.haftayı doldurduğumuz gün mü almamız gerekli? Bir de özele gidiyosak eğer herhangi bi devlet hastanesinden kadın doğumdan alsak gecerli oluyo mudur acaba?