Baharcakir55 canımm benimde 6 haftada sanırım bir artıp bir azalan bazen kıvamlı kahverengi akıntım olmustu yaklaşık üç hafta sürdü bende korkmuştum doktor Protestan başlamıştı sonra ki aylar da gördükle kesenin yakınında bir yerde biriken kan geliyordu doktorum bebek yerleşirken yapar böyle dedi keseden ayrı hiçbir sıkıntı yok dedi seninki de eminim öyledir içini ferah tut benim gibi boşuna stres yapma veren de Allah ta o dedim hep bekledim şükür 15. Haftadayız 🤚🏻