Sakyol12 bu postu bende açmayı düşünüyodum çünkü aynı dert bendede var iki doz aşımıda hamileyken oldum ikinci dozfan bir ay sonra covid oldum ikinci doza göre üç ay geçtiği için bu ayın başında üçüncü doz açılcak kadın doğum uzmanı açılınca üçüncü dozu ol dedi ama covid geçirmemle araında iki ay ya olcak ya olmıcak ağır gelir bebeğime bişi olmasından korkuyorum o yüzden kafam çok karışık normalde covid geçirdik en az üç ay antikorlu olmamız gerekmiyomu kovidi geçtim aşıda olduk biontec için 6 aylık koruma sağlıyo dediler ee ne bilim yani omicron zaten üçüncü aşı kaçamıyo diyolar ee ben nie olmalıyım o zaman kafamda deli sorular