Samira001 kızlar 23 ocak adet günüm bel ağrısı dışında hiç bir adet belirtim yok dün test yapdım negatiff çıkdı acaba geç döllenme ola bilirmi?,🤦♀️😕
Busragurkan2712 Samira001 benimde 23 Ocak adet günüm gözüküyor 3 gün önce kan testi verdim, 2.30 çıktı. Ama erken gebelik yaptım bugün negatif çıktı. Ne zaman kan versem tekrar diye düşünüyorum
Samira001 femme_sans_defense femme_sans_defense bu gün yemek kokusundan kusucak gibi oldum hiç böyle olmamışdım inşALLAH olmam adet
Busragurkan2712 Samira001 bende öyleyim kasık ağrısııı, sık idrara çıkma , bel ağrısı , mide bulantısı var , koku hassasiyeti var ama dedigim gibi gebelik testi yaptım negatif. Ama 17 Ocak pazartesi kan da 2.30 çıktı aceba değer yükselmis midir bilemiyorum 🤭