Sibello Selam kızlar 14+4 hamileyim bugün ogluşum olacağını öğrendim şimdi eşimin ilk evliliğinden bir oğlu var adı Buğrahan onun ismine yakın bir isim olmasını istiyoruz👨👩👦👦👨👩👦👦
karahanzynep Sibello benimde oglum olcak insallah buğra koycaz bizde ama buda baya bi yakn olur heralde 😂😂
Beriliko Sibello bende 13+3 üm cinsiyetimiz belli değil ama erkekse adem doruk koyucam inşallah adem eşimin rahmetli babası onun adını yaşatmayı çok istiyorum rabbim nasip ederse sizde karahan koyabilirsiniz belki
Sibello Beriliko Allah rahmet eylesin canım inşallah Rabbim evladını sana bağışlasın hayırlısıyla adıyla büyüsün
Seymamurduk Bende sorayım o zaman hazır post açılmışken 🙈 ilk oğlumun adı “duhan poyraz” 💕 ikincisi de erkek olacak nasipse sizce Alihan Buğra mı Batın uras mı Yoksa alptuğ mu 🙄 oğluma da uyumlu olsun diye bunlar geçti aklımdan
Seymamurduk Ebbrruu ilk oğlumda ikinci evladım da erkek olursa hem uyumlu oluyor hemde çok hoşuma gitti diye batın urası düşünmüştüm. Sonradan pek emin olamadım. Teşekkür ederim 😊
Seymamurduk Sibello bu şekilde hiç düşünmemiştim hep yazdığım gibi eşlemiştim 😊 böyle de güzel olmus teşekkür ederim 🙏