minikkelebegimmmmmm cok geçmiş olsun. Ya normalde enfeksiyon kapınca anlarım sürekli tuvalete gitme isteği olur gidersin hiç bişi gelmez. Idrar yaparken cok yanma olur canın yanar. Ama ben su an bunların hiçbirini yaşamıyorum ona rağmen nasıl bu değerler cıkmıs anlamadım. Bebek cinsiyeti için bol bol meyvesuyu iç ve çikolata ye demişlerdi bende Bi sürü yedim bebeğim cinsiyet göstermiyor, harekwtlensin de göstersin dşye.hemen sonrasında da idrar ve kan testi istedi cok sıkışıktım meyvesuyu içtiğim için ondan mı oldu anlamıyorum