Efraimmm Bayanlar epidurali öneren de çok oluyo kessinlikle yapmayın diyende bilmiyorum ne yapsam epidural normal doğum olupta rahatsız olan var mı aranızda
Gokce_06 Efraimmm bende burda bekleyim gerçekten bende çok merak ediyorum ve ilk gebeliğim sezeryan olduğu için normalden de çok korkuyorum ama herkez epiduralli normal yap diyo çok rahat geçiyo diyolar ama ben sezeryan dikişlerime bişi olur diye çok korkuyorum ve nasıl doğum yapcama karar veremedim bana kalırsa sezeryan olmak istiyorum ama doktoruma bağlı 😐
Yldzmrv5 Efraimmm canım neden ötürü öyle söylediler sana bilmiyorum ama ben 5 yıl önce epidurella normal doğum yaptım hiç pişman olmadım yine olsa yine yaparım 2.sezeryan oldu
Efraimmm Gokce_06 ayy hiç sorma yaaa yemin ederim çok merak ediyorum ve öneren de oluyo kessinlikle yapma diyende ve ikilemde kaldım kimsede gelmiyoooo
Melekistan Gokce_06 ben size epiduralsiz normal tavsiye ediyorum 😁 yani çekilemeyecek bi acı değil ve hızlı geçiyor zaman o ağrıyı hissetmek bile güzel oluyor daha sonra düşünce
Gokce_06 Efraimmm benim ilk gebeliğim olsa yaparım ama ikinci ve benim korkum dikişlerimden dolayı bide ben iki defa ameliyat oldum dikiş yerlerim enfeksiyon kaptı tekrardan ameliyat ettiler ve gittiğim jinekolog bile dikişlerimi hiç beyenmiyo şimdi bile ara ara gerilmeler olduğu için canım yanıyo
Efraimmm Gokce_06 yaaa bak ödüm kopuyo sezaryenden ve normalin ağrısından da korkuyorum bilmiyorum rabbim yardımcımız olsun 30+4 um bilmiyorum
Gokce_06 Efraimmm rabbim yardımcın olsun inşallah bi avazda kurtulur bebeğinizide sağ salim kucağınıza alırsınız bende sizin gibiyim şuan gerçekten çok korkuyorum bana kalırsa sezeryan olmak istiyorum 🙏🙏
Efraimmm Gokce_06 bende sezaryen olmak istiyordum eltim bir ay yerde kaldı ama normal doğum istiyorum bebeğime yetmek için ve açısından korkuyorum rabbim sizden razı olsun rabbim sizin evladinizida kucağınıza sagsalim versin bir avazda kurtulursunuz inşallah hastaneden beraber çıkarsınız rabbim kuvoze muhtaç etmesin hastaneye muhtaç etmesin doğum sonrasi
mavili_bebegimm İlk dogumum epiduralle basladı, her şey harikaydı. Hiç agrım olmadı acıkcası, simdi ikinciye hamileyim yine epidural istiyorum 😊
Efraimmm mavili_bebegimm Peki sırt ağrısı varmı sizde veya ayağınızda sıkıntı varmı ve hangi epidural sezaryen mi yoksa normal mi
mavili_bebegimm Efraimmm yok hic olmadı benim valla, diyorum ya cok memnun kaldım ikinci dogumumda epidural sezeryan olucak ☺️
Nisan4523 Efraimmm Benim doğumum haftaya cuma günü. Epidural sezaryen doğum yapacağım. Doktorum rahat olacağını söyledi ve şiddetle önerdi. Doğumdan sonra yazarım buraya 🙈😊 ben de merakla bekliyorum
Efraimmm Nisan4523 gerçekten yazarsan çok sevinirim ve lütfen öbür anneler gibi yapmayın onlar rahatlatmak maksadı ile söylemiyor ama iyilik değil kötülük ediyorlar şuan birşey öğrenmek istiyoruz iyi mi kötü mü gerçekten öğrenmek için ama kötü ise bile iyi diyorlar ve çok üzülüyorum
Nisan4523 Efraimmm Benim canım tatlı biraz 🙈😃 bana bile rahat gelirse sorun olmadığını anlarız. Tüm şeffaflığıyla yazarım buraya mutlaka