Prenses11 Arkadaşlar aşılamanın 5.günü eğer aşılama gününü de sayarsak 6 gün oldu ve kasık ağrım var sağ tarafta bugünde rahmimde tam ortada agrım var acaba bunu yaşayan ve tutan varmı