babymoomss en son kasım 29 da adet oldum sonra hiç olmadım tarlusal kullandım bittiği gün hafif kanamam oldu kesildi tarlusal kullanırkende ilişki yaşıyorduk tarlusal biteli 3 gün oldu sadece bittiği gün azıcık kanama oldu acaba yerleşme kanaması olabilir mi
femme_sans_defense babymoomss yerleşme kanaması genelde Koyu Kahverengi ve açık pembe rengi oluyor Eğer parlak kırmızı gibi ise adet kanından başka bir şey değildir
babymoomss femme_sans_defense parlak kırmızı değildi hani adet biter kahverengi leke gelir ya en son öyleydi ve çok azdı
femme_sans_defense babymoomss yerleşme kanaması ola bilir belki test yapmak içinde çok erken. Biraz bekleyin en iyisi🙏🌷🥰
femme_sans_defense babymoomss sende pcolusun dimi? Ah bu lanet olası hastalık illet gibi yapıştı bize
babymoomss femme_sans_defense evet ya bende de var 32milim bana dedi altı ayda bir kontrole gel gebeliğe engel değil dedi
femme_sans_defense babymoomss öyle mi dedi?? benim Doktorumsa sende pkos var hamile kalma Şansını çok az dedi Her Doktor ayrı kafada kime inanacağız bilemiyoruz