Tgbaaparlar 2 erkek çocuğum var şuan hamileyim öğrendiğim günden beri hep dua ettim bi kızım olsun bana arkadaş olsun diye ailemde ki herkeste kız istiyodu sonra geçen hafta ikilide öğrendim ki buda erkekmiş. Allah içimi biliyo çok üzüldüm. İlk günden beri hep kız hissetmiştim çünkü belirtilerim diğer hamileliklerimden çok farklıydı o kadar kız bebek kıyafetleri baktım. Sonra dedim kendi kendime saçmalama kendine gel bebeğin sağlıklı buna şükür et Allah en doğrusunu bilir diye Allaha dua ettim üzüldüğüm için af diledim. Cinsiyetin hiç bir önemi yok elbette en önemlisi sağlık. Allah herkese hayırlısıyla çocuklarını kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🌸