femme_sans_defense Her defasında Forum’a girdikte kullanıcı adımı şifremi istiyor buna bir son verirsin artık Dün uygulamayı güncelledim yine bu karşıma çıkıyor Her defasında ben şifremi kullanıcı adımı yazmak zorunda mıyım???????
oguzweannesi femme_sans_defense bir kez giriş yapın daha tekrar istemiyo herkeste sorun kalktı yani güncelllemeden sonra