Zeynepsa Kizlar merhaba Bir hafta once sezeryanla dogum yaptim. Kabizim hamilelikten oncede vardi ama su an dikislerimi cok agritiyor var mi bildiginiz bir yöntem. Kaysi hosafi falan ictim ama kar etmedi. Cok zorlaniyorum bayilcak gibi oluyorum ve dikislerim acir diye korkuyorum. Bebegim surekli aciktigi icin uzun sure wc dede kalamiyorum. 😒
Brc32 Zeynepsa kimyonlu Rezene çayı için faydası oluyor bende aynı sorun oldu Rezene çayı iyi geldi bana
balon Duphalac şurup alın hemen etki ediyor zorlamayın kendinizi hoşaflar etki etsin diye beklerken de vakit harcamayın sonra basura dönmesin 😔