Bsraao genetik testi yaptırdım ama her hangi bi sorun çıkmadı ama artık gebeliklerimde pıhtılaşma ignesi kullandım ıvf de iki kez yaptırdım biri kemal beye biri murat beye tuttu ama sonuç hüsran oldu sağlıksız gebelikler malaesef tutunamıyor ve maalesef bende pes etmiştim 4 tanede ben düşütdüm 5 incide rabbim kendi nasip etti iğne kullan dım dopana kadar şimdi 2 hamileyim 6 yıl sonra geldi arka arkaya sana demem o ki çok üzülüceksin çok yıprancaksın ama asla pes etme en dogru zamanda veriyor rabbim hep derdim hayel ediyorum biliyorum ki Rabbim hayel ettirmediği şeyi nasip etmez çok düştüm çok kalktım dilerim kokrtugun hiç birşeye uğramassın ve bebişin tutunur sağlıkla nasip olur ama asla bırakma