Kızlar selamlar 🥰 27 haftalık gebeyim idrarda protein +1 çıktı. İlerleyen haftalarda artarsa gebelik zehirlenmesi denilen durum oluyormuş sanırım. Yaşayan var mı böyle bir şey? Doktorum tansiyon yükselmesi çok önemli takip edeceğiz tek başına protein çok bir şey ifade etmeyebilir dedi benim hep düşük 9/5 10/6 benim gibi olup ilerleyen haftalarda tansiyonu yükselen var mı? Dönüşlerinizi bekliyorum 🙏🏻🙏🏻