Susu_09 aynı şekilde 5. Haftamdan beri lekelenmeyle başladı 15 haftalık olduk en son iki hafta önce kanamam oldu tekrar olcak diye çok korkyorum çok yıprandım tam her şey yoluna girdi dediğim anda pat bir kanama oluyor iğneler fitil hepsini kullanmama rağmen böyle çok korkuyorum zor bir durum Allah hepimizin yardımcısı olsun