Bugün ikili taramam vardı buradaki uygulamaya göre 13+4 Ken 14+ 2 olmuşum sonra ikili tarama yapamayız dedi doktor crl sini 80 mm gördü doktor tekrar eksi katta ultrason a girdim tekrar orda 86 çıktı bakan kişiye dedim doktor bakinca 80 çıktı dedim ordaki doktor muydu tam bilmiyorum seni mi kiracagim 84 olsun dedi baya baktıktan sonra kan istediler ikili tarama için ama tam sinirdayken crl 45-85 Ken yapılıyormuş doktor 80 gördü alttaki ultrosonda 84-86 gördü acaba ikili tarama için sonuçta sorun olur mu acaba şuan bebeğimin durumu sağlıklı kalp atışlarını ilk defa duydum 💕 teste yüksek cikar mi acaba merak ettim bunu yaşayan var mı 14 haftadan sonra ikili test yaptıran ??