Kızlar 22+5 gebeyim detaylıda serviks 29mm çıktı . Tabi normalde idrar kesesi dolu ölçüm yapıyorlar ama benim doktorum öyle yapmadı . 29 mm normal dedi. Kendi doktoruma söylediğimde 2 hafta sonra gel kısalma var mı bakalım dedi . Çok korkuyorum aynı durumda olan var mı ?