PrensesFiona doğum yapacağım hastanede geçen arkadaşım doğum yaptı başındaki hemşire koridorda yüzünü odaya kadar açmayacağını söyledi çocuğun üstündeki pikeyle çocuğun yüzünü iyice kapatmışlar ama çok rahat görünmüyordu direk bir örtü daha olsa onunla hastane beşiğinin üstünü örtseler daha iyi olacak. Covitten dolayı bu şekilde yapıyorlar asansörde diğer insanlarla beraber çıkıyor bebek. Ben de o yüzden nasıl bir örtü götürsem diye düşündüm.