happykis12 Sizce gebelik var mı? 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim https://resimyukle.io/r/E8evt0WePM https://resimyukle.io/r/nEGvg2yxBq
Deletedmom_29 happykis12 Çok Çok Silik Bir Çizgi Gördüm Ben Tekrar Yapın Bence Test Veya Bir Kaç Gün Daha Bekleyin Umarım Hamilesindir 🙏☺️
Birgul Nehir-Poyraz https://resmim.net/ buradan yükleyerek direkt resim kısmından seçim yaparak link kopyalamalısınız.
happykis12 Deletedmom_29 çok teşekkür ederim bende çok silik görüyorum bi kaç gün sonra tekrarlayayım en iyisi